دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سوله سازی - قیمت ساخت سوله

سازی یک حرفه تخصصی و بسیار دقیق می باشد که بی توجهی به ساخت این سازه مهم خسارات و هزینه های جبران ناپذیر زیادی را در پی خواهد داشت و سازی باعث پاداش معکوس و عدم استحکام و پایداری فاکتور خواهد شد.

بهترین آرمان برای انتخاب نیروی زبده می باشد که سازه مناسبت نظر را از لحاظ ارز و مقاومت مورد نیاز صنعت گران حمایت کند.

برای ساختن مقاوم و پایدار شما درویش یک تیم حرفه ای و مجرب در این زمینه می باشید.

در این طرح داشتن تیم طراحی مجرب و متخصص است که تسلط کافی در عملیات را داشته باشند زیرا دیده شده که موارد طراحی شده در ها عمدتاً کپی برداری و یا دارای طراحی یا محاسبات پر اشتباهی بوده که منجر به خرج مخارج و تایم اضافی شده و در نهایت ساخت سازه ای غیر استاندارد و غیر قابل اجرا.

اجرای ساندویچ پانل سقفی و سازی

سازی کایکو | مناسب ترین سازی در کمترین زمانه -

با اعمال کوچکترین تغییر در مصلحت‌ها و متریال به کار رفته در احداث ، قیمت نهایی تغییر خواهد کرد. نرخ فولاد بطور هرروز در حال تغییر است و این موضوع، بر صورت‌اسامی قیمت تمام قطعات ضمیمه ایضاً اثر مستقیم دارد. استفاده از متریال گران‌قیمت هم همیشه نشانه کیفیت و استحکام نیست! این از ظرافت‌های است که با استفاده بهینه از منابع موجود، هزینه ساخت در پایین‌ترین روی ممکن برای مشتری حفظ گردد.

شرکت‌های ‌ سازی این امکان را دارند که در پی تعامل مثبت با مشتری، تغییراتی در طرح و طرح ساخت اعمال کنند، برخی سازه‌ها را حذف و برخی اجزاء را اضافه نمایند و از راهگذر اعمال این قبیل تغییرات ساختاری، اقتصاد ریالی خوبی در هزینه‌ها به عمل آورند.

تغییر در میزان نشیب سقف ، تعویض جنس متریال به حرفه رفته در ساخت سقف و دیواره‌ها، حذف سازه‌های اضافی و بی‌کاربرد (نظیر جرثقیل سقفی، بچه‌ ، پنجره‌ها و …) از جمله مهم‌ترین موارد این طبقه هستند که همگی در کاهش هزینه‌ها نقش‌آفرین هستند. به عنوان مثال که تقاضای ساخت دو طبقه را دارد، می‌توان با عرضه مستندات علمی و محاسبات کارشناسی شده بازنشسته کرد که می‌تواند با هزینه کمتر و اعمال تغییرات اندکی در متراژ یا نهایتاً با ساخت یک بچه در مجاورت سازه اصلی، می‌تواند هزینه را تا حدود مازاد کاهش دهد.

سوله سازی سازی سارنج سازی همدان

در استفاده از نیروی انسانی در ساخت به ترتیب از تیم طرح‌ریزی برشکاری –مونتاژکار – قطعه زن- جوشکارها – پرسنل کارگاه قولنامه بلاست و تمیزکاری –نیروی رنگ آمیزی – گروه بارگیری و آبستنی و اکیپ نصاب هر کدامیک به صورت ناوابسته و مجزا باید عمل کند که در بعضی از کارگاه های کوچک ساخت دیده شده که برای تمامی موارد یاد شده از یک جماعت به سیما مشترک کاربرد می گردد که این مسئله در ساخت های تنگ و هستن نظارت و نیاز به کیفیت صورت می پذیرد. اصولاً یک توان نمی تواند هم برشکار و مونتاژکار و قطعه زن و جوشکار و صبغه کار و نصاب خوبی باشد.

اصولاً کارخانه های به صورت حرفه ای برای هر قسمت از فرایند تولید و ساخت همچون پرسنل مجزا از مکان و سالنهای مجزا استفاده می نماید یعنی فرایند برشکاری- مونتاژ- تکمیل جوشکاری- رنگ و دپوی قطعات هر کدام و بعضاً مشترک نیاز به محوطه و سالن مجزا می باشد که این موضوع باعث افزایش کیفیت و سرعت می گردد.