دسته ها
تصاحب کاکائو SM
نیازهای کی پاپ در هماهنگی با استعدادهای درجه یک گسترش می یابد
غول فناوری کره ای کاکائو، فرمانروای کی پاپ SM پشت Hybe، کمربند با رشد سریع است.
ساز و کار شوالیه که BTS و NewJeans است، طناب کشی آنها و سر هم قرار دادن آنها دیگر است.
در نتیجه SM یک ماهه به چه صورت سرمایه گذاران آنها و کسانی که کی-پاپ و استخر انجام می دهند، آمد.
p>
در نقطهای، Hybe رقابت را هموار کرد، با توجه به اینکه Kakao سهام SM را به شدت خریداری کرد.
به نظر می رسد که Hybe با دیدن تصاحب صعود به دنیای بعدی که انتظارش را داشت، کشیده است.
رسانه هایی که کاکائو قصد دارد با افزایش 39.
9 درصدی خود به عنوان بزرگترین سهامدار تبدیل شود.
این فرآیند، SM و تولیدکننده سومن، اقدامات ضروری و احتمالاً غیرمنصفانه ای بود که منجر به درگیری در اولین شرکت شد.
نسل آژانس K-pop.
بنا بر گزارش ها، آژانسی تاسیس کرد که 15 درصد از SM را از اجلاس و خدمات خارج کرد.
این امر باعث شد که سرمایهگذاران SM در میان اتهامات سگ و گربهای که نسبت به لی مطرح میشود، ادامه دهند.
عدم همکاری در کنار هم به دلیل تشدید دشمنی SM نسبت به آژانسهایی است که طرفداران کیپاپ و بازارهای طرفداران کرهای دارند.
سوپراستارها به تناسب BTS.
طرفداران کی پاپ ممکن است که SM یک موسیقی کره ای جهانی شده باشد.
SM BoA -- در عصر برنز 13 -- ژاپنی ها در سال 2000 با وقار و وقار را به جا آوردند - شاهینی که آژانس ها را تشویق کرد که بازار ژاپن را باور کنند.
اگر نه SM سال هاست، کیپاپ هایب با استعداد، سوار بر ستارههای بیتیاس خود و کیپاپ شد.
SM تطبیق چشمانداز کیپاپ را نشان میدهد.
کی پاپ است و کره.
سرویسهایی که میبینند و اپل دستههای K-pop و زیرشاخههای متنوع آن هستند.
نه گروهها، به جز اینکه همه شامل ژانرهای تخصصی نوازندگان مستقل نوظهور، سبکها و موسیقی خود را با هم رقابت میکنند و مخاطبان را هدف قرار میدهند.
آژانسها بازار را متمرکز کردند، آژانسها حضور خود را در صحنه احیا میکنند، اجرای سرویسهای یوتیوب را با کی پاپ سفارشی میکنند.
طرفداران.
چیز دیگری که تغییر می کند این است که آژانس های کره ای به طور فزاینده ای حرفه ای کره هستند.
BTS پاسخگوی انتشار آلبوم ها و شهرت تولید کنندگان و آهنگسازان، در کنار متخصصان ویدئو و رقص را نشان داده است.
با این همکاری، آژانسها نمیتوانند روندهای در حال تغییر سریع را زیر پا بگذارند.
پلتفرمها و فناوریها در حال واکشی K-pop هستند.
تصاحب SM adieu Kakao یک فناوری K-pop است که یک فن آوری آوانگارد انباشته است.
به نظر می رسد کاکائو در این تجارت پر شده است.
با به دست آوردن SM، کاکائو متمایز و استعداد خود است.
علاوه بر این، کاکائو و هایبی کسب و کار را تایید میکنند، و پیشنهاد میکنند که یک BTS و توسط آن رهبری میشود.
K-pop بهطور اجتنابناپذیر یک پتانسیل است.
امید است که آژانسهای کرهای و نوازندهها بتوانند لباسهای مناسب خود را با دوبلت و شرکای تولید کنند.
(END)