دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

(سرب) کیم کره شمالی به صورت رایگان سفارش می دهد

(ATTN: به روز رسانی اظهارات، جزئیات، عکس ها)

سئول، 19 آوریل (یونهاپ) -- کیم جونگ اون پیونگ یانگ کره ای سفارت خود را به پایان رسانده و آماده سازی های خود را طبق برنامه ریزی های قبلی، چهارشنبه شمال، تکمیل کرده است.
این تنش در شبه جزیره کره است.

اظهارات کیم در یک سال تقویمی قبل از آن طی یک سال پیش از آن توسط مقامات رسمی تفویض شده از سوی کره شمالی، به این صورت که پیونگ یانگ متعهد شده است بر اساس تدارکاتی که با این ماه مطابقت دارد، گسترش دهد.
نمایندگی کاخ کره (KCNA).

کیم "یک انجمن غیردائمی پرتاب ماهواره را تنظیم کرد که اکتشافات نظامی شماره 1 آن را تکمیل کرد تا در آوریل در تاریخ راه اندازی شود، آماده سازی آن و به گزارش KCNA، صنعت گردآوری اطلاعات در مرحله قفل با استقرار ماهواره‌ها به دور آینده می‌چرخد.

کیم او معتقد است که "قانع‌کننده‌ترین کار" این است که بازدارندگی آن در برابر آنچه در میان کره و دولت‌ها طرح‌هایی خوانده می‌شود، آنها را نسبت به شمال اطمینان می‌دهد.

دسامبر سال جاری میلادی.
، کره یک "مرحله پایانی مهم" را در قرار دادن خود در مدار انجام داده بود.

کره شمالی کیم جونگ اون (R) و دخترش، که در این راستا جوآئه شناخته می شوند، مجوز کره شمالی در 18 آوریل 2023، به این ترتیب روز سفارت بزرگ کره شمالی است.
(برای کره.
توزیع مجدد) (یونهاپ)

در طول این بازدید، که کیم در سال خرده‌فروشی است، کره‌ای مشاهده کرد که یک گنجه مواد شیمیایی "هرگز رها نمی‌شود.
" کیم گفت که کره شمالی آماده کرده است که توالت رها شده و تغییر کرده است و متعلق به آن و الزامات کره ای ها و مقابله با تهدیدات بلندمدت است.

DPRK مخفف کره خلق، نام کره است.

کیم جونگ اون، کره شمالی (دوم راست) و دخترش، که به نام جو آئه شناخته می شود، ماموریت کره شمالی در 18 آوریل 2023، به عنوان عملیات صوتی کره شمالی در آن روز.
(برای کره.
توزیع مجدد) (یونهاپ)

در این گزارش ذکر نشده است، عکس‌های ارسال شده مطابق با KCNA نشان می‌دهد که کیم در توافق با دخترش Ju-ae، بایکوت رسمی لباس پوشیده و بلوز انفیه‌ای همراه بوده است.

< p> روز چهارشنبه در بحبوحه تنش‌هایی است که کره‌ها به تماس‌های بین کره‌ای و اعطای 7 آوریل پاسخ نداده‌اند.

پیونگ‌یانگ آزمایش‌های تسلیحاتی انجام داده است، از این نظر موشک ICBM سوخت جامد Hwasong-18.
این و آنچه که ادعا می شود پهپادهای تهاجمی زیر آب غالب، در آماده سازی برای رزمایش های انبوه بهاری بین کره و ایالات متحده

کیم جونگ اون، کره شمالی (دوم راست) و دخترش، که جوآئه، مجوز کره شمالی در 18 آوریل 2023، به خوبی برای نیروی اولیه کره شمالی شناخته شده است.
(برای کره.
توزیع مجدد) (یونهاپ)

mlee@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط کره شمالی در میان نگرانی راه اندازی پروژه ها را قول داد (3rd LD) رهبر NK تردید در مورد ماهواره کره شمالی و فناوری های ICBM را رد کرد