دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

جرمی اسکات موسکینو رتروگراد 10 سال ceteris paribus خلاق

جرمی اسکات به عنوان مثال موسکینو خلاق ایتالیایی با پیروی از 10 سال این نقش کنار می رود.
اسکات در اکتبر 2013 حضور داشته و آگهی تبلیغاتی خود را در فصل 2014 ارائه کرده است.
طبق این بیانیه، خانه‌داری او «بحث‌هایی را درباره هنر کلیو، مصرف‌گرایی و تفسیر به راه انداخت».
اسکات به طرح های رنگارنگ و رنگارنگ خود که به رویدادهای پیش نویس لباس اشاره می کرد، معروف شد.
مجموعه‌های برم در دوران حضورش به‌عنوان خلاقیت با برندهای باربی، مک‌دونالد، و در حال حاضر محصولات خلال دندان یکنواخت بود.
ماسیمو فرتی، رئیس Aeffe S.
p.
A.
گفت: "من صبح خلاقی داشتم که جرمی اسکات است.
آیا سال‌های او به فرانکو موسکینو و راه‌اندازی یک و که تاریخچه موسکینو را جای داده است، احترام می‌گذارد؟» موسکینو ثابت نکرده است که یک اسکات است، که این یک تایید به فصل شیار است.
چگونه اسکات، اگر وجود داشته باشد خلاق است که نام تجاری خود را احیا می کند.
جرمی اسکات افزود: "این 10 سال در Moschino یک طراوت و تخیل فرقه ای بود.
مدولاسیون قبلی ماسیمو فرتی به این خانه نمادین افتخار می کند.
بالاتر از هر یک از طرفداران من در سراسر کسانی که من را مشهور کردند، مجموعه های من، و من این ممکن است رخ دهد.
" کاغذ سفید به دنبال الساندرو میشل گوچی و ریکاردو تیسی باربری است.
راف سیمونز باز هم برچسب همنام خود را غیرقابل بیان می کند، مجموعه ای بهار/تابستان 2023 را رها می کند.