دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

کولر گازی جنرال گلد | زیباترین راهنمای کنترل کولر گازی جنرال

رفع آبریزی گازی جنرال

گازی جنرال استیل | زیباترین راهنمای کنترل گازی جنرال لبخندی -

در راهنمای کنترل گازی جنرال لبخندی حتما دکمه روشن و خاموش کردن را شناسایی کنید که این دکمه به رنگ قرمز بوده و بر روی آن از کلمه انگلیسی ON/OFF  استفاده شده است.

دکمه مود که برخی از افراد به آن دکمه وضعیت عملکرد نیز می گویند. دکمه مود دارای 5 حالت بوده که عبارتند از: عملکرد گرم کننده، عملکرد گردش هوا، عملکرد خودکار، عملکرد خنک کننده، عملکرد نمداری زدایی. شما می توانید با تنگی دادن این دکمه، حالت های مختلف نام‌برده را بر روی نمایشگر دیجیتال مورد مشاهده رسم دهید و با نگرش به نیاز خود، یکی از این وضعیت ها را برای گازی جنرال لبخندی خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که پروانه های تعبیه شده ر پنل گازی جنرال لبخندی، وظیفه پراکنده کردن باد را دارد و اگر شما دوست دارید تا باد خارج شده از به شکل عمودی انتشار پیدا کند، در این صورت کافی است این دکمه را فشار دهید. حتماً برای برون عمل کردن گازی از این حالت نیز می توانید دوبار بر روی دکمه سویینگ فشار دهید.

گازی جنرال کول | ارزانترین راهنمای شغل با ریموت بازرسی گازی جنرال مکس -

می توان با استفاده از این تکمه سرعت انتشار باد را تنسیق کرد که در چهار حالت کم، متوسط، زیاد و اتوماتیک وجود دارد.

سلام‌‌ دکمه بر روی ریموت بازدید جنرال مکس به نام Dust چی هستش؟ و اینکه بالا توی توضیحات Swing یک و دو نوشتید ولیک روی وارسی فقط یه swing چطوری میشه؟

سلام، جنرال مکس دوازده الف وقتی روشن میکنم موتورش با چند لطیفه تاخیر روشن میشود ولی باد متداول بیرون میده یعنی هوای بیرون در میده و بعد از اینکه موتورش روشن شده هوایش بس خنک نیست ولوله بالایی که به موتور وصل میشود زیاد خنک نمیشه

گازی های جدید با مورد safe(ایمن) منور و بی‌فروغ میشن تا از فشار ناگهانی به کمپرسور کاسته شود.

سلام مانیتور من همه چیو قاطی کرده چطور میتونم براتون عکسشو بفرستم

سلام ما هم جنرال مکس هست وقتی خاموشش می کنیم کندانسور صدای فیس ملایم میده و زیر ۱دقیقه قطع میشه دلیلش چی هست؟در بلند زمان باعث آسیب به میشود؟

گازی جنرال برلین | ارزانترین همه آنچه که باید در موقعیت گازی جنرال نخجیر بدانید -

گازی GENERAL SHKAR با طرح منحصر به تک لبخندی خود جلوه ای خوشگل و ویژه را به محیط اطراف می بخشد. چنانچه به دنبال یک گازی با قدرت بالا و پرتاب باد پهناور هستید طرح می کنم گازی جنرال شکار 36000 مدل اسپلیت دیواری را انتخاب کنید که در زمان زمان کمی به خوبی متراژی حدوداً 120 تا  150 متر را خنک می کند. اما اگر فضای نصب این مدل را بر چهر دیوار ندارید یافضای موقعیت نظرتان متراژ بیشتری دارد و یک محیط کاری می باشد می توانید از گازی جنرال صید ایستاده 60000 استعمال کنید، چرا که کولر گازی جنرال گلد گازی های مدل ایستاده را بیشتر در مصارف تجاری به کسب می برند که بسیار قدرتمند و با دوام هستند. پس از تصمیم گیری حتماً به این فکر می افتید که با چه راهکاری بتوانید از اصلی بودن گازی خود مطمئن شوید و برای اینکه سرتان کلاه نرود خواسته را مطالعه کنید.