دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

(LEAD) یون با رهبران بازیگر کره جنوبی و ژاپن ملاقات می کند

(ATTN: ADDS 3 paras, photo)
توسط Haye-ah و Kim Seung-yeon

توکیو, 17 (Yonhap) -- یون سوک یول جمعه با رهبران کره و ژاپن ملاقات کرد او گفت، پیشنهادی برای اندازه گیری صنایع پیشرفته، به این ترتیب نیمه هادی ها و باتری ها.

یون در یک میزگرد 12 رویدادی که رهبران طرف کره ای، رئیس سامسونگ جائه یونگ و رئیس SK چی تائه شرکت کردند، شرکت کرد.
- برد، و 11 طرف ژاپنی، رئیس هیپوکلریت سدیم سومیتومو، ماساکازو توکورا و مدیر عامل شرکت میتسویی و شرکت تاتسوئو یاسوناگا.

رئیس جمهور یون سوک یول (C) در یک میزگرد رهبران صنایع دستی کره و ژاپن در مراسم وقف ژاپن (Keidanren) تولید توکیو 17، 2023، که در کنار کیم بیونگ جون (L) پتر یا صنایع کره ای، و نابغه Keidanren صحبت می کند.
ماساکازو توکورا.
(یونهاپ)

"رئیس جمهور یون و اتحادیه بین ملت هایی که ارزش ها را چند بحرانی در جهان دانسته اند و کره و ژاپن با هم عمل می کنند و اقلام، زنجیر، تغییرات متوسط، نابهنگام و فناوری و امنیت را می شمارند.
" رئیس جمهور گفت.

"او توزیع تکمیلی مو سفید و صنایع، برای تبدیل، نیمه هادی ها، باتری ها و وسایل نقلیه.
" فومیو کیشیدا ژاپنی سال قمری را مورد بحث قرار داد و راه ها و همکاری ها را مورد بحث قرار داد.

یون به برابری بین صنایع کره (FKI) و خصوصیات ژاپن (Keidanren) به عنوان "صندوق آینده" و مبادلات اشاره کرد، انتظار دارد پروژه ها و همکاری، و یک رابطه تکراری قوی تر.

پرزیدنت یون سوک یول (ل هفتم) اتاق بازرگانی رهبران کره و ژاپن را در یک میزگرد صنعتی در 17 توکیو 2023 نشان می دهد، لحظه ای که یون دو روزه در کشور است.
یون یک سال رایج ژاپنی فومیو کیشیدا است و بنابراین دو برابر است و مسائل.
(یونهاپ)

FKI a که شرکت‌کنندگان مهر و موم کردند، زمینه‌های تعاملی مانند امنیت و انرژی را تشویق می‌کند و باینری و محدودیت‌های رضایت را در مقابل سایرین مورد استقبال قرار می‌دهد.

کیم بیونگ جون، هژمونیک FKI، گفت: «جوامع تجاری کشورهایی که زمینه‌های مبادله می‌کنند، و به سلاح‌سازی و هماهنگی برای ایجاد زنجیره‌ها واکنش نشان می‌دهند، که به طور یکسان مبادلات مردم به مردم را عادی می‌کنند».

توکورا، که بی تفاوت در میزگرد شرکت کرد، رئیس کیدانرن، همکاری کرد، و به این نام مستعار "آی که طرفین نه و یک رابطه آینده نگر"، طبق FKI.

لاهه.
@yna.
co.
kr

elly@yna.
co.
kr
(END)

مقالات مرتبط (لد دوم) لابی های بیز در کره جنوبی، ژاپن روابط "صندوق های آینده" را آماده می کنند رهبران ارشد تجارت کره جنوبی، ژاپن توکیو با پیشنهاد موافقت کردند (مرکز خبر) یون آهنگی را به زبان کره جنوبی-ژاپن قرار می دهد (مرکز خبر) محدودیت های ژاپن در کره جنوبی ثبات زنجیره جانبی را ایجاد می کند، عدم قطعیت های بیز (7th LD) یون "عادی سازی کامل" اشتراک گذاری اطلاعات در ژاپن را اعلام کرد