دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

فروش Mytheresa مجدداً خریداران مشتاق Q2 را کند می کند

Mytheresa.
com، چند برند (GMV) 7.
8 درصد به 215.
9 یورو (190 میلیون پوند) در 31 دسامبر 2022، 20.
8 درصد در سه ماهه.
با این حال، GMV برای جمع 13.
7 درصد بود که در مقایسه با سال رشد بالاتری داشت.
برنامه مستقر در مونیخ کاهش رشد در طول سه ماهه دوم را نسبت داد که خریداران مشتاق مالی کنونی خائنانه خرج می‌کنند، در هر صورت که مشتریان «کمد لباس‌سازی» پرهزینه‌ای بودند که در مکاتبه با رکود اقتصادی فریسایی بودند.
رشد «مشتریان برتر» در مقایسه با سال 25.
3 درصد و در کل 26.
2 درصد بود.
سودآوری با EBITDA مناسب 17.
7 یورو (15.
6 میلیون پوند) در سه ماهه دوم قوی بود که نشان دهنده 9.
3 درصد EBITDA سودآور است.
مدیر عامل شرکت میشل کلیگر گفت: «ما کسانی هستیم که مایترزا را کنار می‌گذاریم، مشتریان گران‌قیمت و کمد لباس را کنار می‌گذاریم و نه خریداران مشتاقی که از رکود تأثیر منفی می‌گیرند.
شرکت ما دارای چالش‌های مالی است و در مقابل تحول و چالش‌های ژئوپلیتیکی، Mytheresa مستقل از این دوره است.
» کلیگر ادامه داد: «ما یک مدل هوک و سبک پا را قبول داریم.
ما دسته‌بندی‌های جهانی و وفادار هستیم، قیمت تمام‌شده منحصربه‌فرد متمرکز شده‌ایم و تنوع زیان مرده‌ای داریم.
این امر سودآوری Mytheresa را در رشد آهسته‌تر ممکن می‌سازد.
با این وجود، خدمات با کیفیت بالا و تولیدات خلاقانه درازمدت، با صدای بلند ما را برنده فضای تثبیت کننده تجارت الکترونیک می کند.
» به نظر عالی، Mytheresa تأیید می‌کرد که وضعیت مالی آن با GMV در قیمت 910 یورویی 865 یورو (761 میلیون پوند و 801 میلیون پوند) بهتر شده است، که رشد 16 درصدی 22 درصدی را به همراه خواهد داشت.
فروش خالص 755 یورو 800 یورو (665 میلیون پوند 705 میلیون پوند) است که نشان دهنده رشد 10 درصدی 16 درصدی است.
EBITDA تعدیل شده 68 یورو 76 یورو (60 میلیون پوند 67 میلیون پوند) و EBITDA با تجربه 9.
0 درصد 9.
5 درصد است.
تصویر اصلی: Gucci در Mytheresa.