دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

آسان دانلود

سریال سرگیجه دانلود رایگان

سریال سرگیجه داستان

سریال سرگیجه ژانر

سریال سرگیجه ویکی پدیا

سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

سریال سرگیجه از کجا پخش میشه

دانلود سریال نفرت ای جزیره 2022 ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

دانلود . سرگیجه سریالی درام و رازآلود به و کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی محمد بخشنده و همایون حجازی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران است ا زجمله بازیگران این سریال میتوان به ثناگو بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و شبنم مقدمی اشاره کرد. فریبا به قصد ارائه توضیحات دوروبر عکس‌های مشترکی که با کامران داشته، به اداره آگاهی احضار می شود و...

دانلود . سرگیجه سریالی درام و رازآلود به و کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی محمد منعم و همایون حجازی و تهیه کنندگی مهدی بدرلو محصول واحد زمان ( ۱۴۰۱ دیار ایران است ا زجمله بازیگران این سریال میتوان به حامد بهداد، ابله آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، بی‌مانند سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی و ژاله مقدمی اشاره کرد. با حضور ماموران شرطه در شرکت، تحقیقات به منظور یافتن سرنخی از ماجرای ناپدید گردیدن کامران آغاز می شود و...

سریال سرگیجه قسمت اول // تلفن مشکوک

سریال سرگیجه حامد بهداد | دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن و قسمت ششم سرگیجه -- با کیفیت ترین

سریال پوسته شیر وقت‌نما چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سایت دانلود و تماشا کنید!

سریال رهایم کن Rahayam kon محصول 1401 به تحصیل کنندگی: مجید مولایی و کارگردانی: شهرام شاه حسینی از بهر پخش در اسپندماه 1401 از سایت کول دانلود در نظر گرفته شده است.

سریال جدید کارگردان میخواهم زنده بمانم احتمالا یکی از مهم ترین سریال های امسال خواهد بود. داستان سریال «رهایم کن» در دهه پنجاه خورشیدی خواهد عفو و … نام این سریال که در اوایل طوطیا نام داشت، به «رهایم کن» تغییر پیدا کرده است. این نام در حالی به‌خاطر سریال جدید شاه حسینی انتخاب شده که در سال ۱۳۹۷ سریالی با عنوانی شبیه به این به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور برای پخش از شبکه سه تولید شده بود.

سریال سرگیجه ایرانی | بهترین دانلود سریال سرگیجه 1401 -

در خلاصه داستان سرگیجه آمده است، داستان درباره مهاجرت معکوس و تاثیر آن بر زیست افراد است. شخصیتی به اعتبار پیمان بعد از اتفاقاتی که افتاده و خانوادگی هم بوده، با شخصیت دیگری به شهرت خوشگذران درگیری پیدا می کند. در این میان کامران کشته می شود و حالا همه فکر می کنند که قاتل میثاق کسی نیست جز کامران! این اتفاق برای شخصیت پیمان خطر جانی ایجاد می کند و…

اطلاعات تکمیلی از موضوع داستان سریال نمایش خانگی سرگیجه بهرنگ توفیقی به زودی اضافه خواهد شد، هنوز عکس و اطلاعات زیادی از این مجموعه متفرق نشده اما به زودی هر انچه که باید بدانید را در همین صفحه برایتان بروزرسانی خواهیم کرد.

پس از مدت ها انتظار، درست شب قبل از منتشر سریال سرگیجه ، تیزر سرگیجه توسط عوامل تولید منتشر شد تا نموده یکی از جذاب ترین مجموعه های عرضه خانوادگی در سال 1401 باشیم.