دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

فرق لیزر تیتانیوم با لیزر الکساندریت

تفاوت لیزر تیتانیوم با لیزر الکساندریت

که در بسیاری از جهات بسیاری با لیزر الکساندریت تفاوت دارد. هر چند هر دو لیزر جهت رفع موهای زائد مناسبت استفاده روش می گیرند اما از دید ویژگی و مزایا متفاوت هستند. با این حال بد نیست یادآور شویم که تیتانیوم و الکساندریت دو نمونه از بهترین و پیشرفته ترین لیزرهای مورد استفاده در جهان هستند. از آنجا که هدف از تحریر این مقاله بیان تفاوت های این دو لیزر و شناخت هر چه بیشتر تیتانیوم است سعی می کنیم به مختصه های بارز این دو لیزر بپردازیم.

تیتانیوم یکی از لیزر هایی است که توسط شرکت الما طراحی و ساخته شده است. استفاده حقیقی این لیزر در جهت رفع کامل و دائمی موهای زائد در حوزه متفاوت بدن است. لازم به ذکر است که این لیزر از معروفیت بسیاری در کشور ما برخوردار است. زیرا از سازگاری بیشتری خویشاوندی به سایر لیزرها بخصوص لیزر الکساندرایت با ورقه بدن ما ایرانیان برخوردار است.

آیا دستگاه لیزر تیتانیوم خوب است | قیمت و خرید دستگاه لیزر دایود تیتانیوم 2022 -- فوق العاده

لیزرهای با طول موج قرمز در حقیقت به فولیکول‌های مو در لایه‌های عمیق پوسه آسیب می‌رسانند. به همین بلد می‌توانند با خرابی اپیدرم و نفوذ به داخل درم و بافت‌های دوروبر همراه باشند. این موضوع عاطفه الم و همچنین ایجاد به‌ازا زخم و تاول بر رو پوست را به واپس خواهد داشت. در مقابل، لیزرهای حوالی به مادون قرمز بی آفت به بافت‌های کران‌ها توانایی اثربخشی بر روی لایه‌های اپیدرم را دارند. همچنین این لیزرها سریع و بدون درد هستند. بنابراین، دستگاه برپایه بر تکنولوژی دایود تیتانیوم در مقایسه با الکساندرایت در نتیجه و عوارض جانبی گزینه ایده‌آل‌تری محسوب می‌شود.

همان طور که کلام شده پایه تمام دستگاه‌های رفع موهای زائد، ایجاد آسیب در لایه اپیدرمی به فولیکول‌های مو است. طبق نتایج تحقیقات برای حذف موهای روشن روی پوست‌های تیره توسط لیزر دایود تیتانیوم، باید نرخ فلوانس پایینی برای مقدار مشخصی از توان در ناحیه درمانی اعمال شود. در صورتیکه در لیزر الکساندرایت که طول موج کوتاهی دارد، نرخ فلوانس بالاتری نیاز است. بدین‌سبب با هول بلا حرارتی به بافت اطراف بیشتری روبرو خواهیم بود.

فواید دستگاه لیزر تیتانیوم | ارزانترین خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2022 با شرایط فروش بلند وقت -

فناوری ها و وجه‌ممیز های می تواند به اشخاص پوستی هموار و بدون موی زائد بدهد. این دستگاه موهای نازک  و صلب را هدف قرار می دهد و بر روی حوزه مختلف بدن  مشغله می کند. معمولاً این دستگاه با استفاده از طول موج های مختلف، نتایج طولانی مدت و موثرتری باز نمایش می دهد. گفته شده است که درمان با این دستگاه 85 درصد موثرتر از سایر باب های فک مو می باشد.

پزشکان عزیز با که مجمل شدن تاکی دستگاه در یک دستگاه را در برگزینی خواهند داشت ساعت کار راحتی و آسودگی را تجربه خواهند نمود شاید بپرسید مگر میشه ! بله میشود این دستگاه دارای چیلر قوی وفناوری خنک کنشگر میباشد که از سوختگی پوست قدغن نموده و لیزر بدون کسالت را برای بیمار رقم خواهد زد.

دستگاه لیزر تیتانیوم و نیز دستگاه   قادر است به لایه های زیرین پوست نفوذ کرده و فولیکول های مو را هدف نهاد دهد و با تف علو از بین ببرد. بنابراین برای پوست های تیره و برنزه مناسب و بی‌ترس می باشد. پزشکان می توانند طول تلاطم آب لیزر را متناسب با انواع و گون های مختلف پوست تنظیم کنند. پس همین امروز برای به فروشگاه مجاز فروش تیتانیوم لیزر اقدام نمائید.

دستگاه لیزر تیتانیوم درد داره نی نی سایت | تعمیرات تخصصی دستگاه لیزر موهای زائد -- سال 1400