دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

INDX Womenswear & Footwear شاهد پیشرفت است

روزی که نمایشگاه پوشاک و کفش زنانه INDX در کابینه بریتانیایی کرنمور و مرکز سولی‌هول روز گذشته شاهد اختلالات ناشی از اعتصاب بودند.
غرفه داران اصرار دارند که امروز، 28 ژوئیه، در چنین نمایشگاه های عاقلانه INDX بعد از این نمایش مد دیده می شود.
Fay Derricott، انتخاب کننده راه INDX و خریدار لباس زنانه AIS، گفت: «اعضای AIS و خرده‌فروشان متقابل مارک‌های ما هستند که «در نزدیکی خریداران خریداران انتخاب می‌شوند».
ما در این امر این است که بر برندها تأثیر بگذاریم و گزینه‌های خریداران بازدیدکننده خود را افزایش دهیم، به عنوان مثال با چه نامی مارک‌های نوبیل را به تناسب ساندویچ، صحرا، فیش، جئوکس، لیلی و من، b.
young، لیزابلا و میسترال ارائه می‌کنیم، ما علاوه بر این میزبانی از اولین برندهای جدید INDX این دورست بر اساس مجموعه کیمونوهای مادر من، ردرافت سبک زندگی شهری اروپایی، در INDX، SugarLane پلاستیک بازیافت شده آن، و نیروگاه کفش Wortmann، که پیشنهاد جدی سیاه خود را ارائه می دهند: Jana، s.
Oliver، Marco.
توزی، و تاماریس و کاپریس.
ما خودمان سفارش‌نویسی خود را حفظ می‌کنیم و مارک‌ها را موقتی می‌دانیم، مثلاً یک فرصت تجاری را تشخیص می‌دهیم.
» استفان نون در حال نمایش blacken Lizabella اظهار داشت: «ما در حال بازگرداندن لباس‌های زنانه و کفش‌های INDX Lizabella هستیم، زیرا ما موجودی شرم‌آور هستیم که از لحاظ تاریخی سفارش‌هایی داریم.
ادای احترام ما بسیار عالی است و هر طور که همه چیز نتیجه می دهد.
» ناتالی هورل که در نمایشگاه ساندویچ شرکت می‌کرد، گفت: «پوشاک و کفش زنانه INDX ما را به‌عنوان یک محیط ساخت و ساز دارد.
ما با این بازخورد پیشنهاد piacular خود را در سال 2023 راه اندازی کردیم.
ما از فرصت‌های همتایان و مشتریان و نقشه باکره لذت بردیم.
» سنگ چخماق INDX با خرید فروشگاه‌های مونتاژ شده (AIS) از بریتانیا به ارمغان می‌آید که 20 نمایشگاه و بخش را با موفقیت ارائه می‌دهد.
تاریخ های آینده لوازم جانبی (25-27 سپتامبر) و ورزش و (7-8 دسامبر) و 2023، تاریخ های ثابت لباس کودکان (29-30 ژانویه)، پوشاک و کفش زنانه (1-2 فوریه)، پوشاک و کفش مردانه (5-7 فوریه) و چیزها (12-14 فوریه).