دسته ها
او نوآوران هند ما هستند.
یک مبتدی و یک طراح به مد نزدیک میشود.
در هفتهی لباسهای بلند پاریس، راهول میشرا به نظر میرسید.
گربه مجموعه او جهان را خنثی می کند.
و نه، او در سطح جهانی مورد طمع قرار گرفته است و غولهای بزرگ دیور و شیاپارلی را افتتاح کرده است.
برای کسانی که از کانپور استقبال میکنند، راهول میشرا در مرحله مد لباس بالا انزال کرده است.
همه در سراسر یک نماد و طول می کشد سازگار با استخدام صنعتگران دورافتاده هند.
امکانات او همان چیزی است که مشخص می کند.
«زندگی» که در FDCI India Couture 2022 به نمایش گذاشته شد بسیار عالی بود.
سه بعدی و آنچه بعداً پیش رفت، میراث صنایع دستی هند بود.
قطعات او پاریس هند.
دیدن تند و تیز بودن لایهبندی، تکنیک و جزئیاتی که در هر طالعبینی ژنتیکی وجود داشت، این قطعه را ارائه داد.
در حالی که یک لاین لباس، لباس پوشیدنی و مجموعهای از ویترین هند را به نمایش میگذارد.
آموختهها و مشاهدات او بهطور متناسبی در سراسر کوتور توضیح داده شد.
این که آیا در همه جهات درختان را پرستش میکرد، با توجه به اینکه او را میپرسید، میتوانست مجموعهاش را شامل شود.
حتی پالتهای رنگی نیز توانایی دیپلماتیک او بود.
پاستیل ها و خشخاش ها فریاد می زدند و به نظر می رسید که الهام گرفته شده اند.
مسلماً نوار لباس عروس سرعت نور خورشید را کاهش داد.
توضیح داد که چگونه هر یک به صورت گذرا به نظر می رسد.
بازآفرینی آن در مد لباس باعث شده است.
شاخ و برگ سهبعدی که صدها برگ شاخ و برگ در شلوار شلوار «Tree Life» قرار میگیرد، مدل لباس برجسته او است.
یک و همه در گام با صنعتگران و حیله گری کمتر خاطرات را حمل می کند نه کانپور او.
به همین ترتیب، لباس مدینیلا، که در پاریس نیز به نمایش گذاشته شد، به نمایش گذاشته شد.
صاف کار پولک دوزی بود، و چگونه گلبرگ ها درخشیدند.
عبارت مجموعهای که میتوانست در هنگام تصور قطعه، شاهد و پایدار بماند.
او کاملاً منشأ خود را به دست آورده است و طرفداران مد و لباس هند او را ستایش کردند، تارون تاهیلیانی که از راهول میشرا به عنوان خوشپوش یاد کرد.
او پایداری و مهاجرت است.
میگوید تمرکز بر مشاغل صنعتگران روستاهایشان، در مورد اکوسیستم آنها، کمک لقمهای به مناطق است.
تلویزیون زنده
--- ENDS ---
همچنین | سازندگان بالا