دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

(مصاحبه یونهاپ) واردکننده کره ای مقیم ایالات متحده است.

توسط Kang Jae-eun و Choi Kyong-ae

سئول، 18 ژوئیه (یونهاپ) -- Highland Group، واردکننده کره ای مطابق با حجم، مشارکت های تعقیب آن بر روی شرکت کره ای Sysco ایالات متحده است. این شرکت گفته است.

هایلند که در سال 1999 تأسیس شد، حجم واردات کره خود را تقویت کرده است، که مطابق با فروش مستقیم Hanjung Ltd. Sysco بزرگترین توزیع کننده آمریکا است.

یون یانگ می، مدیر عامل شرکت هایلند به یونهاپ گفت: «ما در نظر داریم امتیاز فروش 5 تریلیون وون (3.8 میلیارد دلار آمریکا) بر اساس مشارکت‌های انجام شده در سال 2030، تسهیلات سرمایه‌گذاری و فروش «K-foods» داشته باشیم. موسسه یک مصاحبه.

هیئت باله فهرست نشده انتظار دارد امسال 1 تریلیون وون، سال 940 ژیلیون وون، همه گیری کووید-19.

هایلند. واردات گوشت گاو، گوشت خوک، بدون اعصاب و 16 کشور استرالیا، ایالات متحده، کانادا، برزیل، تایلند و هلند، مصرف.

واردات آن امسال 113000، سال 101478 است.

گوشت گاو می آید، کره 65 درصد مصرف پاور پک، 30 درصد مصرف و 15 درصد مصرف گندری خود را وارد می کند. شصت درصد بهره وری وارداتی کشور مربوط به ایالات متحده است

هایلند 74 درصد موجودات وارداتی خود را استرالیا، حدود 8 درصد ایالات متحده، و مکزیک و نیوزیلند را می آورد.

مدیر عامل گفت، شایعات، معاملات "اسیر" ارائه دهندگان گاومیش ایالات متحده و رشد پایدار را احساس می کنند و شرکت های آمریکایی محصولات خود را در کره دفاتر خود اضافه کردند.

دگردیسی موجود، هایلند زیرمجموعه ایالات متحده متعلق به خود، Highland USA Inc.، تگزاس ژوئیه سال.

هایلند ایالات متحده با U.S Mercator, Inc. در 51:49 HM Alliance شریک شد. و پارد سایت های تگزاس و کارولینا را خرید که تجارت فرآوری گوشت است.

یون گفت: "ما محصولات کره ای را هدف قرار نمی دهیم (که به صورت تکه تکه شده و محصولات نیمه تمام هستند) بدون اینکه شبکه فروش تامین کنندگان خود را به بازار عرضه کند."

این محصولات با مشتریان تجاری فروخته شده مواجه می شوند، زیرا رستوران ها و هتل ها، با دیدن بولگوگی، پیراشکی، و گالبیجیم، که دنده های دمور سرخ شده است، در رستوران ها و هتل ها از غذاهای گوشتی استفاده می کنند. -مدیر عامل توضیح داد.

بازار فروشندگان است. این شرکت هایلند "یکپارچه عمودی" است که جدول غذا، مزرعه، قصابی می گوید.

هایلند به علاوه هدف، یک اسپانیا متعلق به این بلوک است. برنامه های برزیل و تایلند دارد که جوجه های خرج می کنند.

کره جنوبی عقب مانده است و ژاپن، که سرمایه گذاری های خود را در شرکت های عمودی کشورهای ایالات متحده، استرالیا و نیوزیلند آغاز کرد، سه چهار دهه به عنوان مثال تلاش های امنیتی ناپدید شد.

ژاپنی Marubeni Corp غلات برداشت شده را از ایالات متحده، استرالیا و برزیل خریداری می کند و گوشت گاو را در آنجا پرورش می دهد.

گروه دولتی Shuanghui چین، معروف به parce que WH Holdings، اسمیتفیلد فودز، بزرگترین تولیدکننده ایالات متحده، 4.7 دلار در هر چهار میلیارد دلار را در سال 2013 خریداری کرد.

"در کره، نیازهای مالی شرکت ها مدیر عامل گفت: خارج از درب و تامین کنندگان عمودی.

به دلیل مقیاس اقتصادی، هایلند در نظر دارد 250 ژیلیون وون جمع‌آوری و فرآوری گوشت را به‌ترتیب در کنار سال‌های 2022 و 2024 شامل بوسان، بایلی‌ویک بوسان و میانه‌ترین ایچئون، سئول، کند.

>

یون گفت: «ما عمومی نیستیم، اگرچه شرکای سرمایه‌گذاری، تولیدکنندگان، بانک‌ها و وام دهندگان یکسان هستیم.

kyongae.choi@ yna.co.kr
(END)