دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سبزی خرد کن صنعتی

سبزی خرد کن صنعتی یکی از تجهیزات آماده سازی است که از آن به مقصود خرد کردن انحا سبزیجات استفاده می شود. از آن جایی که خرد انجام‌دادن شکل فزونی از سبزی در مدت زمانی قاصر کار دشواری است با کمک خردکن سبزیجات صنعتی می توان حجم بالایی از سبزی را بدون آب انداختن و له شدگی در سریع ترین زمان آماده کرد. در ادامه به معرفی ویژگی های بیش تری از این محصول تادیه‌شده ایم.

سبزی خردکن های صنعتی معمولا در رستوران، تهیه غذا، هتل، بیمارستان، کترینگ، تالار، صنایع تولید غذاهای آماده، سبزی فروشی ها و… موقع استفاده قرار می گیرند.

سبزی خردکن های صنعتی به انواع مختلف بشقابی و سطلی تقسیم می شود، خردکن سبزیجات در ابعاد و با ظرفیت های مختلفی به شکل های سبزی خردکن صنعتی بزرگ، کوچک و نیمه صنعتی زایش می شود. گروه تولیدی ابتکار استیل این محصول را در مدل های ذیل تولید و نمایش می کند.

سبزی خرد کن بشقابی آریا صنعت

سبزی خرد کن یک کیلویی | بهترین سبزی خرد کن صنعتی -

مخزن سبزی خردکن صنعتی سطلی به صورت سطل بوده و از انواع آن می توان به مدل های خانگی نیز اشاره کرد.

در صورتی که قصد خرید های سبزی خردکن صنعتی را دارید لازم است به نکات ذیل توجه داشته باشید:

از مهم ترین نکاتی که برای خرید خردکن سبزیجات صنعتی دست دوم باید به آن توجه داشته باشید کارایی تیغه ها می باشد چرا که دیواره نازک ها بعد از مدتی عملکرد کند خواهند شد با اینکه قیمت تیغه سبزی خردکن صنعتی چندان بالا نیست اما در روزگار خرید محصول دست دوم به این نکته توجه داشته باشید. ایضاً موتور سبزی خرد کن صنعتی باید کاملا سالم باشد حتما موتور را تست کرده و از سالم یا نیم سوز بودن آن مطمئن شوید.

و نکته ی آخر مربوط به بدنه و بشقاب است که باید کاملا سالم و بدون زنگ زدگی باشد چرا که خرابی این بخش سبب تغییر چاشنی سبزی و نارضایتی مشتریان خواهد شد. ارزانترین قیمت سبزی خرد کن صنعتی دست دوم و نیمه صنعتی را از کارشناسان ابتکار سبک بخواهید.

سبزی خردکن سبزی خرد کن صنعتی | بهترین سبزی خرد کن -

مزیت نسبت به سبزی خرد کن سطلی همین عملکرد چرخش تیغه و بشقاب است که مانع گروه گشتن سبزی و دپو شدن آن می شود. در سبزی خرد کن سطلی تنها تیغه در گردش است و سبزی ها به صورت یکدست و یکنواخت خرد نمی شوند.

در سبزی ها له نشده و اصطلاحا آب نمی اندازد و از مزیت های آن می توان به کنترل داشتن روی کوچک و درشتی سبزی در حال خرد گشتن نام سوز .

این ماشین از لحاظ ایمنی کاملا استاندارد بوده و طیف حافظه اپراتور را به هنگام کار با آن به همراه دارد. تیغه های در دورترین فاصله تعبیه شده است و دارای محافظ بوده که در صورت بازشدن محافظ سیستم عملکرد این ماشین به صورت خودکار قطع می شود و مجددا با بستن آن سیستم کار خواهد کرد.

مدل های گونه‌گون این که در حجم و وسع های متفاوت ساخته می شود را از چهره ابعاد بشقاب و قطر آن تعیین می کنند.