دسته ها
نوشته کیم یون جونگ
سئول، 5 ژانویه (یونهاپ) -- "آژانس" JTBC و روابط و رقبا در یک آژانس تبلیغاتی، پنجشنبه است.
در آژانس تبلیغاتی کره، VC Group، دور اولین مدیر اجرایی شرکت، آه این (لی بو یونگ)، که سابقه اجرای تبلیغاتی را به دست آورده است، می چرخد.
Jo.
سونگ ها نقش چوی چانگ سو را بازی میکند، کسی که تلاش میکند در کنار استفاده از ارتباط مرزیاش، مدیون مدیرعامل باشد، و Na-eun بازیگری که تبدیل به بت شده است، برادر ناتنی صندلی VC که یک اینفلوئنسر را به مدیر شرکت تبدیل میکند.
چانگ مین به کارمندان گله ای می گوید که در مسابقات و نردبان کاردستی شرکت می کنند.
"معاملات بین یک جهان پیوسته.
روابط ورزشکار حرفه ای طرح،" یک کنفرانس آنلاین.
جزئیات دروغ های داستان، برای مثال سوهان صنعت تبلیغات او را منعکس می کند.
بو یانگ مطابق با خرچنگهای سرسخت که بیرحمانه به دنبال موفقیت هستند و گروه بیتفاوت و تبلیغات، مجذوب شد.
گفت: "(برو) هدف گرا است که بر پیروزی متمرکز است.
" "من کاراکتر را بیهوده می کنم، تا جایی که کلمات را فیلتر می کند.
اغلب، سر دیگران فریاد می زند.
"
قسمت های "آژانس" روش زنده JTBC در شنبه و یکشنبه، و علاوه بر این، Tving قابل نفوذ غالب است.
> ejkim@yna.
co.
kr
(END)