دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

(LEAD) مذاکرات ارشد کره جنوبی در ایالات متحده

(ATTN: ADDS 3 paras)

سئول، 4 دسامبر (یونهاپ) -- Ahn Duk-geun از کره، ایالات متحده در مورد ویژگی ایالات متحده (IRA) صحبت می کند که مشوق های خاور میانه سفارشی ساخت وسایل نقلیه را مستثنی می کند.
، یکشنبه.

آن با کاترین تای، پودستا، راهنمای ایالات متحده که پاکسازی و اجرا شده است، ملاقات می کند، زیرا قانونگذاران ایالات متحده در طول پنج روزه ای که از دوشنبه آغاز می شود، طبق تجارت و انرژی.
< /p>

روزهایی که Ahn در اطاعت از کره به پایان رسید، مزایای واشنگتن خود را به طور غیرقابل برگشتی برای خودروهای سازگار با محیط‌زیست و اخبار و اخبار در آخر هفته ارسال کرد.

کره نظرات خود را در ماه خودروهای برقی و بخش‌ها.

IRA، از جو بایدن ایالات متحده، 7500 دلار اعتبار به خریداران خودروهای بسته شده در آمریکا می دهد.

قانون اساسی این نگرانی را ایجاد کرده است که هیوندای و کیا شرکت می توانند به بازار ایالات متحده وارد شوند، زیرا خودروهای الکتریکی در کارخانه های ایالات متحده، و کره به شدت استثناهای ایده آل خودروهای الکتریکی ساخت کره را دارد.

پنجشنبه، ایالات متحده بر اساس گزارش ها، جو بایدن از اینکه ممکن است در جریان رویارویی امانوئل ماکرون فرانسوی «اشکال» داشته باشد، قابل قبول است.

در همین حال، جائه میونگ، حزب، کره ای را فرستاده است.
آمریکایی‌ها کنگره ایالات متحده، از IRA درخواست کردند.

در ماه انتخابات ایالات متحده، چهار آمریکایی کره‌ای - اندی کیم، کیم، میشل و مرلین استریکلند - نمایندگان ایالات متحده بودند.

فیس‌بوک نوشت: «نقش‌های قانون‌گذاران کره‌ای آمریکایی، که در روابط سئول-واشنگتن نقش داشتند، همیشه تبدیل شدند».
"در نامه، توضیح داده شد که نگرانی IRA ممکن است یک راه حل شود.
"

brk@yna.
co.
kr
(END)