دسته ها
نوشته کیم یون جونگ
سئول، 9 نوامبر (یونهاپ) -- اگزیستانسیالیسم ویدیویی متولد کره، پیک نام جون (1932-2006) این آثار هنری او و زبان کره ای گسترده اوست.
هنر
«اثر Paik Nam ژوئن» 10 فوریه 26 در الفبای موجود و موجود (MMCA) گواچئون، سئول.
43 قطعه Paik مربوط به دهه های 1980 و 1990، ویدیوی 13 قسمتی "My Faust" و ربات "Rehabilitation Genghis Khan".
60 نقاشی، اینستالیشن و عکس به ازای هر 25 هنرمند کره ای وجود دارد که در دهه 1990 ژانرهای متقابل مناسب Paik را انجام دادند.
مصاحبهها، ستونها، ویدئوهای او در دوسالانه ونیز 1993 و بینال لیون 1995 ارائه شده است، بنابراین و به همین ترتیب برای نظرسنجیها، "Nam June Paik، زمان ویدئو، فضای ویدئو" (1992) و "دوسالانه ویتنی" سئول" (1993) بیشتر به نمایش گذاشته می شود.
پیک 1984 کادت 30 ساله با حدس زدن به کره بازگشت و تبدیل به موذی گری او شد که هنر مرزها، تلویزیون هایش.
پروژههای آسیایی 1986 و سئول 1988 را وثیقه میگذارد، زیرا یک برج لایهبردار که شور و شوق کرهای را در جهان ترویج میکند.
سپتامبر، MMCA برج ویدیویی 18 متری خود، "The Better" را که نماد موزه در سال 1988 ایجاد شد، از تعویض و تعمیر مانیتورها بازگشایی کرد.
ejkim@yna.
co.
kr
(END)
مقالات مرتبط ویدیوی Paik Nam-june در MMCA پس از چهار سال وقفه بازگشایی شد