دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

(4th LD) کره جنوبی پیشنهاد داخلی را با موفقیت راه اندازی کرد

(ATTN: جزئیات به روز رسانی؛ تیتر تغییر، سرب، عکس جایگزین می شود)

سئول، 21 ژوئن (یونهاپ) -- کره سه شنبه با موفقیت ماهواره های بومی خود را با موفقیت پرتاب کرد و به مدار زمین رسید. برنامه کشور.

نوری 200 تنی، برای بوت شدن، می‌دانست که چگونه KSLV-II، نارو را در ساعت 4 بعد از ظهر از ساحل دریای کشور محافظت می‌کند. و با موفقیت توالی خود را بر اساس و ICT تکمیل کرد.

و همه ماهواره ها را در ارتفاع 700 کیلومتری برای نشان دادن برنامه ریزی شده مستقر کردند. به گفته مقامات، آنها با موفقیت به مدار خود رسیدند.

جونگ هو داده‌ای در مرکز نارو می‌گوید: «ما به دلیل کره‌ای نبودیم، هرچند کره‌ای به خوبی انجام شد.»

کره به عنوان کشور مادری متولد شده است که در آن ماهواره‌ای 1 تنی برای روسیه، ایالات متحده، فرانسه، چین، ژاپن و هند بر روی زمین نگه می‌دارد. ماهواره‌های داخلی در حال توسعه و حمل موشک را ایمن کرده است.

روز سه‌شنبه، پرواز نوری بعد از شکست در وظیفه‌اش بود.

اکتبر، نوری با موفقیت 700 کیلومتر پرواز کرد با این تفاوت که یک در مدار قرار می گیرد، در حالی که مرحله سوم آن سوخته شده است.

مهندس KARI مخزن اکسید کننده مرحله سوم هلیوم نوری را لنگر انداخته است.

این بار، نوری یک موشک 162.5 کیلوگرمی با قابلیت های موشک بود. و چهار ماهواره مکعبی، در کنار چهار دانشگاه کره ای برای اهداف غبار خشک، در کنار یک ماهواره 1.3 تنی قرار دارند.

کره، یک شرکت دیرباز در این مسابقه، دارای 2 تریلیون وون (1.8 میلیارد دلار) سازمان Nuri 2010 است. پرتاب کره در سال 2009 و 2010 شکست خورد.

در سال 2013، کره اولین بار خود را با موفقیت راه اندازی کرد. موشک نارو، این موشک سفارشی روسیه بود.

هدف purlieus علوم رفتاری چهار مورد دیگر Nuri تا سال 2027 است. /p>

[email protected]
(END)