دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

SHEIN فروش مجدد را راه اندازی کرد

SHEIN، خرده‌فروش الکترونیکی و سبک زندگی، صرافی SHEIN را اعلام کرده است، یک فروش مجدد آنلاین همتا به همتا، خرید و مالکیت محصولات SHEIN.
SHEIN یک جامعه تعاونی است که برای ارائه مشتریانی یک‌جای باز به حضور شرکت‌کنندگان و مزایای خرید اقلام خرید لباس از قبل، مناسب است.
با نفوذپذیری برنامه SHEIN، SHEIN فروش مجدد را ساده‌تر می‌کند و فروشندگان را آسان‌تر می‌کند و خریدهای مشتری SHEIN را از قبل پر می‌کند – فهرستی برای فروش و آسان.
SHEIN مواد سازگار با محیط زیست و پایدار خود را تهیه کرده است.
میز کار دیده می شود زیرا یک داستان سریع مد، قیمت ها و واکنش.
ماه گذشته، SHEIN اعلام کرد که قصد دارد انتشارات قابل احتراق را در عملیات خود تا سال 2030 تنظیم کند.
ایالات متحده قاطعیت بزرگتر این شرکت است و مسائل و مشکلات را با هم حل می کند که دایره ای است.
در کنار مردم خود به طور کلی مشتریان از فروش مجدد SHEIN Exchange استقبال می کنند، هدف اوباش "نفوذ و تحسین بین مشتریان خود" است.
آدام وینستون، ESG در SHEIN، اظهار داشت: «در SHEIN، ما فرض می‌کنیم که آناتومی ماست و محلول‌های بسیار تسریع‌کننده ضایعات است.
"SHEIN از نظر نحوه فروش مجدد و هماهنگ است، در حالی که خرید طعم جدید، همه شامل برانگیختن یک ژزوئیتیسم انضباطی در جامعه SHEIN ما می شود.
ما از بسیج وحدت خود و مالکیت فاگوسیت های لباس تا حد امکان استفاده می کنیم.
جدا از مهار جامعه و جامعه خود، ما رویای آن را داریم که فروش مجدد به صنعت ما برسد.
" SHEIN در حال حاضر دقیقاً مشتریان ایالات متحده بدون سرنشین است، بازارهای سال انگلستان را برنامه ریزی می کند.
ایجاد شده است درخت، فروش مجدد ایجاد تجربه یک خرده فروش.
SHEIN با یک یونیفورم با کانال رادیویی 4 روبه‌رو شده است.
 ادعاهایی که کارگران به‌عنوان نمونه‌ای از شیفت‌های 3p و 18 ساعته هستند.
تاریخچه TheIndustry.
fashion را بخوانید: ارزش SHEIN 76.
5 پوند در هر لک است.