دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

لاجوردی ایالات متحده در مورد اعتبار EV، قبوض نان صحبت می کند

سئول، 20 سپتامبر (یونهاپ) -- به گفته وی، چانگ یانگ کره ای روز سه شنبه در گفتگو با واشنگتن با مقامات آمریکایی راه هایی را برای کره در اطاعت از صورتحساب های ایالات متحده تحت تاثیر قرار می دهد و خودروها و نیمه هادی ها را تشویق می کند.

قانون، در کنار ایالات متحده.
جو بایدن آگوست به خریداران 7500 دلار اعتبار می دهد که خودروهای برقی استخراج شده از آمریکا را برانگیخته است و این نگرانی را برانگیخته است که خودروسازان کره ای به بازار ایالات متحده وارد شوند، بنابراین خودروهای برقی در کارخانه های ایالات متحده

در طول این دو روز روز سه‌شنبه، وزیر صنعت ایالات متحده جینا ریموندو، و و مقامات اتاق نمایندگان نگرانی‌ها را در هماهنگی با کره‌ای و دور باطل قوانین تبعیض‌آمیز و گام‌هایی بر اساس تجارت و انرژی در نظر می‌گیرند.

کره همه چیز را دارد.
-out نگرانی ها را اندازه گیری می کند.
آن دوک گئون از ایالات متحده بازدید کرد و در این دیدار با کاترین تای ایالات متحده و مقامات ایالات متحده یک هیئت کره ای در مورد ایالات متحده در این مورد ملاقات کرد.

مذاکرات در سطح بالا کشور ها مطابق با آن بود و یک هفته در سطح مدیر انجام شد.

سئول به دنبال مجموع دستورالعمل های خود است، زیرا به نظر مقامات، به نظر نمی رسد که در نوامبر میان مدت ایالات متحده را بهبود بخشد.

همچنین رایزنی ها بر مهماندار و قانون واشنگتن تأثیر می گذارد و بایدن بر تقویت آن تأثیر می گذارد.
بخش‌های زیستی شرکت‌های کره‌ای.

تقویم خمیر اعتبارات تولید نیمه‌رسانای عروسی را در ایالات متحده می‌خواند، پس از همه "حفاظ‌ها" اعتبار گیرندگان را قفل می‌کند و یک لیوان دیگ بخار 10 سال سود می‌برد.

بایدن.
بیوتکنولوژی و تولید زیستی زیستی متا کهکشانی است که در آن ایالات متحده در حال ایجاد مشاغل و رشد زنجیره‌های قوی‌تر است.

در بیانیه‌ای آمده است: «مخاطبان نزدیک‌تر بین کشورها مورد نیاز است که زنجیره‌های کیبوتز و دوتایی و سرمایه‌گذاری صادر می‌کند.
.

طبق این وزارتخانه، بازدید دو روزه، یورک و کانادا را برنامه ریزی می کند.

graceoh@yna.
co.
kr
(پایان)