دسته ها
اپیزودها و سه ضدیت تلویزیونی مد آمازون با نام "Making the Cut" ساعت 8 شب این ویدئو.
در مجموعههای قابل خرید، نسخههایی از فروشگاه اینترنتی «Making the Cut» Fashion's Dyke قابل دسترسی.
اپیزود دوم، به نام «قهرمانان لباسهای اکتیو»، لباسهای ورزشی اسکوریا قهرمان خیانت بزرگ رافائل چاویچه با نسخه محدود را به نمایش میگذارد، که به نظر نمیرسد فروشگاه اینترنتی کمیاب را برای همه چیز فراتر از وبسایت دادستان داشته باشد.
ماریا تزا، پانکراتیست آمریكا، گفت: «وقتی بوچ از طریق طراحان گریزكاری به ما مراجعه كرد، ما از این فرصت استفاده كردیم.
پارانیمف دارای توانمندسازی طراحان نوظهور و ذائقه سازان محصولاتی است که ما امروز داریم.
ما برنده این کار، رافائل چاویچه را محکوم میکنیم، که در ذخیره قطعات قواعد خود را که سبک او هستند، مینوازد، میراث نمادین قهرمان.
»
Muge Erdirik Dogan، تایتان مد، اظهار داشت: «با The Cut، ما به نظر میرسیم که بینندگان نوآوری و لحظهای، بالاتر از مشتریانمان هستند.
بهعنوان تاکتیک و سبک خریداران، ما قهرمان بودیم، دستهبندی، یک طراح تناسب و تقسیم لباس فعال، رافائل، که مشتریان آلفا و امگا را حذف میکردند.
»
مجریان و تهیهکنندگان، هایدی کلوم و تیم گان، به جای «جستجوی برند» در سه سری جلسه.
این 10 طراح را به صورت تصادفی در سطح برندهای نوظهور خود به ارمغان می آورد و موج 1 دلاری و مربی زانتیپ مد را متوقف می کند.
هفته اپیزود، اوج 9 سپتامبر 2022، ویدئو 240 کشور و منطقه در سراسر جهان.
کلوم، گان و داوران، کارگردان خلاق موسکینو، جرمی اسکات، و استوج و کارگردان خلاق هارلو 1960، نیکول ریچی، داوران مهمان همه ستارهای هستند که شامل کلویه هال پاپ، جیسون بولدن A-List، و TikToker و Kaye میشود.