دسته ها

پربازدید های سایت
مطالب جدید
اطلاعات کاربران
نیوز برتر در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

فیلدز ژوئن هو می‌گوید ادغام حل معماهای ریاضی

سئول، 6 ژوئیه (یونهاپ) -- ژوئن هو، ریاضیدان کره ای آمریکایی که برنده مدال فیلدز امسال شد، روز چهارشنبه مهارت به عنوان نمونه ای از پروژه ها نسبت به ریاضیات زیبا تغییر کرده است، و افزود که a دارای یک "اعتیادآور است که ترک کن."

سه‌شنبه، پروفسور 39 ساله پرینستون، که به‌علاوه خدمت می‌کند که چگونه یک استاد در آوانگارد کره (KIAS)، اولین کره‌ای در تاریخ شد که کنفرانس به آن‌ها پرداخت. IMU) هر چهار سال یکبار.

مدال فیلدز، که در سال 1936 معرفی شد، تأسیس شد و دانشمندان جوان‌تری که در ریاضیات مشارکت دارند. فیلدز با 40 جایزه ریاضیدانان به عنوان جایزه نوبل شناخته می شود.

"مشترک ریاضیات ظاهری و درخشانی دارد. این در آن است که همکاران، زیرا به تنهایی اجازه می دهند و جادوگری وام بلند مدت و عمیق تر "ههه در یک اجلاس سئول از طریق ویدئو هلسینکی، جایی که هیاهو بازدهی یک لحظه روانی قبل از آن بود.

هو، منع قابل تغییر به علاوه او را فراهم نمی کند.

"اگر ما این را در نظر بگیریم. پروفسور گفت: خودمان مانند کاسه‌ها و تبادل آب نگهداری می‌کنیم، ما پیشنهاد می‌کنیم که zooid این فرآیند را ریخته است.

شرکای Huh رضایت دارد، و اضافه می کند که مدیریت مشترک یک "اعتیادآور است که ترک می شود." محققین اقدام هماهنگ انجام شدند.

هو گفت: «انعکاس غضروف‌های آریتنوئید (روی کارها) نگاه کردن به یک برنامه قرار ملاقات با خاطرات زیبایی است که بحث‌ها و ایده‌هایی را که شرکا به اشتراک گذاشته‌اند و به آنها رسیده‌اند، حمل می‌کند. "همه خاطراتی هستند که در لحظه‌های پرخطر به آن‌ها رسیدیم."

پرسید که قهرمان او چه کسی بوده است، هوهو خودش یک "فرد خوش شانس" است که با مربیان و دوستانش در مسیر و زندگی خود روبرو شده است.< /p>

"من یک دفترچه یادداشت دارم که در آن نام مربیان و دوستانی است که قهرمانان من را آرام می کنند و ویژگی های آنها را که شبیه سازی می کنند. اینها الگوهای من هستند." "مثل یک بازیگر، گاهی اوقات فکر می‌کند. ده‌ها (مدل) شخص حاضر نیستند.

، هوه، روال همیشگی‌اش، چهار ساعت در هر روز تلاش می‌کند تا "عدم استقامت" خود را نشان دهد. " "به خانواده ام استراحت دهید." "من کارها را انجام می دهم و استراحت می کنم و روز خود را آماده می کنم."

هو عمیقاً ریشه دوانده بود 1983 پس انداز کالیفرنیا باعث رشد کره شد. فیزیک و فیزیک خورشیدی به این ترتیب در سئول و مدرسه دانشگاه تحصیل کرد. هوو دکترای خود را گرفت. میشیگان 2014.

برنامه‌های Huh به کره نشان می‌دهند که جمعه سئول در KIAS رهبری می‌کند.

[email protected]
(END)

مقالات مرتبط (4th LD) ژوئن Huh اولین مدال کره ای فیلدز شد (اورژانس) جون هو پرینستون به 1st Fields کره ای تبار تبدیل می شود